20.05.2005    PIĄTEK

Partner Greenweys

Dwie grupy rowerzystów wyruszły na trasy GREENWAYS.
Pierwsza grupa ze Sternberka do Hranic poprzez: Olomouc, Velke Bystrice, Lipnik nad Becvou, druga z Cieszyna przez Czesky Tesin, Przno do Hukvaldy. Drugą grupę czyli stronę polską reprezentował Mirek i Zdzisiek
O godzinie jedenastej wyruszyliśmy z rynku w Cieszynie i udaliśmy się na przejście graniczne Cieszyn-Cesky Tesin. Na trasie spotykaliśmy się ze starostami i partnerami GREENWAYS.
Organizatorzy przygotowali dla nas wspaniałe warunki zakwaterowania. Po zabezpieczeniu rowerów i wykąpaniu się poszliśmy zwiedzać największy kompleks zamkowy na Morawach.

Na zamku

Nocleg

Małgosia i Mirek

Przygotowania

21.05.2005    SOBOTA

Obie grupy wyruszyły na trasy. Do nas dołączyła koleżanka Małgosia wraz ze swoim kolegą. Trasa nasza przebiegała poprzez: Katerinice. Trnavka, Stara Ves nad Ondrejnici, Albrechticky. O godzinie 12.00 obie grupy spotkały się na dziedzińcu zamku w Bartosovicach. Tam zastaliśmy przywitani przez organizatorów. Po obiedzie zorganizowano dla obu grup wycieczkę pontonową po jeziorze. Po powrocie w rejon zamku zasadziliśmy dwa drzewka. Następnie udaliśmy się na wspólną wycieczkę rowerową. Kolację zjedliśmy na trasie, a do bazy wróciliśmy zziębnięci około godziny jedenastej.

Spotkanie w Bartosovicach

Wycieczka pontonowa

Polskie i czeskie

22.05.2005    NIEDZIELA

Zjedliśmy wspólne smaczne śniadanie, podziękowaliśmy koordynatorce GREENWAYS Helenie Metelkovej za zaproszenie nas na tą imprezę, zapewnienie nam wspaniałych warunków bardzo dobrą organizację a, czeskim koleżankom i kolegom za miło spędzony czas. Około godziny 09.00 wyruszyliśmy w drogę powrotną do Jastrzębia Zdroju. Na trasie wzbudzaliśmy duże zainteresowanie, a powodem tego były żółte koszulki z logiem GREENWAYS. Do domu dotarliśmy szczęśliwie i długo będziemy pamiętać tą imprezę.